ვალუტის კურსი
EUR
EUR
2.2891
RUB
RUB
4.7006
USD
USD
1.7360
ყველაზე ხშირად დასმული კითხვები

ვინაიდან ახალი საიტი ძველისგან საკმაოდ განსხვავდება, ბუნებრივია მომხმარებელს უჩნდება კითხვები და ხშირ შემთხვევაში, პრეტენზიებიც.

 

 

გთავაზობთ ხშირად დასმულ კითხვებსა და პასუხებს.

ჩვენი მიზანია გავაუმჯობესოთ და გავამრავალფეროვნოთ ახალი საიტი ამიტომ გთხოვთ გამოთქვათ თქვენი აზრი და დასვათ კითხვები

ტელეფონზე 219-60-53.

 

13. კითხვა:

- რამდენ ხანში გამოჩნდება ჩემი განცხადება საიტზე?

პასუხი:

- მას შემდეგ, რაც თქვენ განათავსებთ განცხადებას საქმე.გე-ზე, განცხადება ხვდება საიტის მონაცემთა ბაზაში და ელოდება მოდერაციას.
მოდერაციის გავლის შემდეგ განცხადება გამოჩნდება საიტზე.
მოდერაციის დრო საშუალოდ 5 წთ-დან 1 სთ-მდე მერყეობს, იმის და მიხედვით თუ რამდენი ახალი განცხადებაა შემოსული საიტის მონაცემთა ბაზაში.
დილის 10 სთ-დან ღამის 12 სთ-მდე შემოსული განცხადებები გამოქვეყნდება იმ დღესვე.
ღამის 12 სთ-ის შემდეგ შემოსული განცხადებები გამოქვეყნდება მეორე დღეს, დილის 10 სთ-იდან.


12. კითხვა:

- როგორ შევავსო ჩემი ბალანსი საქმე.გე-ზე?

პასუხი:

- ამ ეტაპზე, თქვენი ბალანსის შევსება შეგიძლიათ "სიტყვა და საქმის" განცხადებების მიმღებ პუნქტებსა, OSMP-ს, PayBox-ისა და TBC ფეის სწრაფი გადახდის აპარატებით და VISA-MasterCard პლასტიკური ბარათების  საშუალებით.

"სიტყვა და საქმის" განცხადებების მიმღები პუნქტების მისამართები:

  1. გლდანი, ხიზანიშვილის ქ. მ. "ახმეტელის" "A" მ/რ-ის ამოსასვლელთან, "ბიბლუსის" ახალ მაღაზიაში;
  2. თბილისი ცენტრალი, მე-3 სართ. (სალაროებთან), "ბიბლუსის" მაღაზიაში;
  3. იოსებიძის 49;
  4. აღმაშენებლის 121.

ჩვენს მიმღებ პუნქტებში ბალანსის შევსებისას, აუცილებელია მომხმარებლის სახელისა და პინ კოდის მითითება.

 

11. კითხვა:

- ჩემს განცხადებაზე ვერ ვტირთავ სურათებს, რატომ?

პასუხი:

- განცხადებაზე ასატვირთი სურათი უნდა იყოს jpg ფორმატში და  ზომა არ უნდა აღემატებოდეს 500 კბ-ს.

 

10. კითხვა:

- როგორ შეიძლება საკუთარი სახლების მოძიება თქვენ საიტზე. მხოლოდ ბინების განყოფილებაა?

პასუხი:

- ბინების განყოფილების ძიების ფილტრში, სასურველი უბნის არჩევის შემდეგ, ოთახების ჩამონათვალში უნდა ჩააწკაპოთ 'კერძო'.

 

9. კითხვა:

- ვაქირავებ ბინას ლარში. აქ კიდევ დოლარში წერია, რამდენჯერ გადავაკეთე მაგრამ, მაინც უშედეგოდ

პასუხი:

- განცხადება რედაქტირების შემდეგ გადის ისევ მოდერაციას, ასე რომ თქვენი ცვლილებები განცხადებაში მაშინვე არ აისახება. გთხოვთ დაელოდოთ.

 

8. კითხვა:

- რატომ არ ჩანს რომელ საათზე დაიდო განცხადება?

პასუხი:

- მომხმარებელთა მოთხოვნით, რამდენიმე დღეში განცხადებებზე, თარიღთან ერთად გამოქვეყნების დროც იქნება მითითებული.

 

7. კითხვა:

- რამდენი დღით იდება უფასო განცხადება საიტზე?

პასუხი:

- უფასო განცხადება საიტზე ქვეყნდება 7 დღით.

 

6. კითხვა:

- როგორ შევავსო ბალანსი?

პასუხი:

ამ ეტაპზე, თქვენი ბალანსის შევსება შეგიძლიათ "სიტყვა და საქმის" განცხადებების მიმღებ პუნქტებსა და VISA-MasterCard პლასტიკური ბარათების საშუალებით.


"სიტყვა და საქმის" განცხადებების მიმღები პუნქტების მისამართები:

1. გლდანი, ხიზანიშვილის ქ. მ. "ახმეტელის" "A" მ/რ-ის ამოსასვლელთან, "ბიბლუსის" ახალ მაღაზიაში;

2. თბილისი ცენტრალი, მე-3 სართ. (სალაროებთან), "ბიბლუსის" მაღაზიაში;

3. იოსებიძის 49;

4. აღმაშენებლის 121.

და

უახლოეს მომავალში ჩაირთვება გადახდის სხვა საშუალებები.

 

5. კითხვა:

- რამდენიმე დღის წინ რუბრიკაში 47 განცხადება იყო ეხლა 13-ია, გვატყუებთ?

პასუხი:

- არ გატყუებთ :)  უბრალოდ, განცხადებები საიტზე ქვეყნდება გარკვეული ვადით. ძველი (ვადაგასული), განცხადებები გადადის არქივში, სადაც მათზე წვდომა მხოლოდ გამომქვეყნებლებს აქვთ და სურვილის შემთხვევაში, თუ წინადადება ძალაშია, შუძლიათ თავიდან გამოაქვეყნონ.

 

4. კითხვა:

- განცხადება განვათავსე, მაგრამ საიტზე არ ჩანს.

პასუხი:

- საიტზე განთავსებული ყველა განცხადება გადის სავალდებულო მოდერაციას (შემოწმებას). ამ მიზეზით შესაძლოა დაყოვნდეს მათი გამოქვეყნება. 24 საათის შემდეგ განთავსებული განცხადებები გამოქვეყნდება მომდევნო კალენდარული დღის 10 საათიდან.

 

3. კითხვა:

- გადმოვედი new.saqme.ge-დან, ჩემი იუზერით არ მიშვებს ახალ საიტზე.

პასუხი:

- ახალ საიტზე თავიდან უნდა გაიაროთ რეგისტრაცია.

 

2. კითხვა:

- გავიარე ფიზიკური (იურიდიული) პირის რეგისტრაცია, მაგრამ საიტი მეუბნება, "თქვენი იუზერი დაბლოკილია".

პასუხი:

- რეგისტრაციის შემდეგ, თქვენს მიერ მითითებულ მეილზე მოგივათ აქტივაციის ბმული. ამ ბმულზე დაკლიკვის შემდეგ თქვენი იუზერი გააქტიურდება და უკვე შეგეძლებათ სისტემაში შესვლა

 

1. კითხვა:

- გავიარე ფიზიკური (იურიდიული) პირის რეგისტრაცია, მაგრამ მეილზე აქტივაციის ბმული არ მომივიდა.

პასუხი:

- არსებობს რამდენიმე შესაძლო ვარიანტი:

ა) მეილი მოხვდა "სპამ" ან "ჯანკ" ფოლდერში. გადახედეთ ხსენებულ ფოლდერებში მოხვედრილ შეტყობინებებს, აქტივაციის ბმულის აღმოჩენის შემთხვევაში მიჰყევით ინსტრუქციას. თუ მეილი ამ ფოლდერებშიც არ აღმოჩნდა, გადახედეთ პასუხის სხვა პუნქტებს.

ბ) თქვენი მეილსერვერი (მაგალითად mail.ru) სხვადასხვა მიზეზით არ ატარებს saqme.ge-ს მეილებს. ამ შემთხვევაში დაუკავშირდით საიტის ადმინისტრაციას ან რეგისტრაციის დროს მიუთითეთ სხვა მეილი.

საიტის ადმინისტრაციის ტელეფონია 238-88-03

მომსახურების SuperVip განცხადებები